Heb je onze nieuwe nieuwsbrief al gelezen?

Klik hier

Onvrede melden bij Erisietsmisgegaan.nl

Ik wil onvrede melden

Bent u ontevreden over de dienstverlening van uw zorgverlener? Controleer dan eerst of de zorgverlener bij de klachtenregeling van Erisietsmisgegaan.nl aangesloten is. Of dit het geval is kunt u vinden in ons actuele zorgverlenersoverzicht.

Ongeacht de reden kunt u zich niet goed of niet prettig behandeld voelen. Wij helpen u graag met het oplossen van het probleem. In onze klachtenregeling is stap voor stap beschreven wat u kunt doen en wat wij bij een klacht voor u kunnen betekenen. Ons doel is om de onvrede weg te nemen en het vertrouwen wederzijds te herstellen.

Mocht u er nu toch niet uitkomen, dan faciliteren wij een geschillencommissie die zich over de melding zal buigen en hierover een beslissing zal nemen. Deze geschillencommissie is erkend en voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Gratis onvrede melden

Eenvoudig in gebruik

Korte doorlooptijden

Deskundig advies

100% veilig

Kosten? Voor de cliënt is onvrede melden altijd gratis.

“Samen met u gaan we op zoek naar een oplossing”

    Welke zorgorganisatie of zorgverlener was betrokken?

    Wanneer speelde het voorval?

    Wat is er precies gebeurd?

    Waarover bent u ontevreden?

    Heeft u hierover al gesproken met de zorgverlener of met iemand van de zorginstelling waar u bent behandeld?

    Wat verwacht u van ons met betrekking tot uw melding?

    Hoe werkt het?

    Stap 1.
    Vul uw gegevens, de naam van de zorgverlener en de omschrijving van uw onvrede in en verstuur.

    Stap 2.
    We nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om uw melding te bespreken.

    Stap 3.
    We maken een online dossier voor u aan zodat u uw melding kunt volgen.
U ontvangt daarvoor desgewenst inloggegevens van ons.

    Hoe werkt het melden van onvrede?

    Ik wil voor de eerste keer een melding van onvrede doen.
    Vul het formulier onvrede melden in op de website en verstuur dit.

    Op die manier kunnen wij snel een goed beeld vormen van de inhoud en omvang van uw melding. Zodra uw melding compleet is wordt deze binnen 48 uur verwerkt en neemt een professional van Erisietsmisgegaan.nl contact met u op.

    Wij helpen u graag

    Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie of dienstverlening?
    Neem dan vrijblijvend contact met ons op.