De beste wensen voor 2023! Heb je onze nieuwe nieuwsbrief al gelezen?

Klik hier

Aangesloten bij Erisietsmisgegaan.nl

U bent cliënt

U ontvangt zorg van een zorgverlener. Hiermee bedoelen we iemand die beroepsmatig zorg verleent, niet een mantelzorger.

Om wat voor reden dan ook voelt u zich niet goed of niet prettig behandeld. Dat kan zijn omdat u vindt dat de zorgverlener in de relatie met u geen respect toont. Hij of zij komt bijvoorbeeld de afspraken niet na. Maar het kan ook zijn dat er iets is misgegaan in de behandeling. U krijgt bijvoorbeeld niet de juiste medicijnen, waardoor uw gezondheid in gevaar komt. En alles daartussenin.

U bent zorgverlener

U levert beroepsmatig zorg.

Uw cliënt is ontevreden over de manier waarop u met hem of haar omgaat of communiceert. Of er is iets misgegaan in de behandeling waardoor zijn of haar gezondheid in gevaar komt.

U weet dat of voelt dat, maar u weet niet goed hoe hiermee om te gaan. U en uw cliënt hebben er belang bij dat dit zo snel mogelijk, en voor beiden zo prettig mogelijk, wordt opgelost. Dan hoeft het immers niet te escaleren tot een klacht of geschil.

Voor cliënt en zorgverlener

Wij helpen graag het probleem op te lossen.

In deze klachtenregeling wordt stap voor stap beschreven wat u als cliënt kunt doen, wat u als zorgaanbieder kunt doen en wat wij voor u kunnen doen om de onvrede weg te nemen (Fase 1) en, mocht dat niet lukken, cliënt en zorgverlener te begeleiden bij het zo snel en prettig mogelijk bereiken van een voor beiden aanvaardbare oplossing (Fase 2). Zodat er weer vertrouwen is en u met elkaar verder kunt. Mocht dat allemaal niet lukken, dan faciliteren wij een geschillencommissie.

Het gehele proces zoals dat in deze klachtenregeling wordt beschreven, tot en met de beslissing van de geschillencommissie, voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Elke zorgverlener die deze klachtenregeling hanteert is verplicht zich daaraan te houden en zijn cliënten hiervan in kennis te stellen. Doet hij dit niet, dan kan de cliënt daarover een geschil indienen bij de geschillencommissie.

Aangesloten zorgverleners

Bedrijfsnaam KvK nummer
YS MULTIDIENSTEN 77229428
Abkadrizorg82880190
O.B zorg87462664
EAbtahi87149443
Rob Kardol89071204
THUYZ/RMB C&T57921091
Aderans Benelux B.V24154980
Sealiti care’s69650314
Mena’s care 85342467
Selina Erling85184373
Mouna's zorg85287938
Get a drip83951814
Maarsingh en van Steijn01120163
Sann Cares73539848
ToineSPV80452077
Thuis in Ontzorgen88801055
Monsanto ondersteunt 83490264
Terra Qi Voetreflexologie82748861
hz-zorg81634293
Basisbedrijf voor Voetverzorging31026587
Voetverzorgingssalon Gerda11028054
Praktijk Groeneveld88199983
Mevr. Maria Broers17100041
Mevr. Kim Beiten18090637
Rim87524090
Van der Pol Special Care 54606861

Wij helpen u graag!

Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie, klachtencommissie Jeugdwet of dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

  • Snel geholpen
  • Persoonlijk contact

Korting voor onze leden

Exclusief voor de leden van Erisietsmisgegaan.nl bieden wij extra service en voordelen in samenwerking met onze partners

  • Snel besparen
  • Betrouwbare partners