De beste wensen voor 2023! Heb je onze nieuwe nieuwsbrief al gelezen?

Klik hier

Aangesloten bij Erisietsmisgegaan.nl

U bent cliënt

U ontvangt zorg van een zorgverlener. Hiermee bedoelen we iemand die beroepsmatig zorg verleent, niet een mantelzorger.

Om wat voor reden dan ook voelt u zich niet goed of niet prettig behandeld. Dat kan zijn omdat u vindt dat de zorgverlener in de relatie met u geen respect toont. Hij of zij komt bijvoorbeeld de afspraken niet na. Maar het kan ook zijn dat er iets is misgegaan in de behandeling. U krijgt bijvoorbeeld niet de juiste medicijnen, waardoor uw gezondheid in gevaar komt. En alles daartussenin.

U bent zorgverlener

U levert beroepsmatig zorg.

Uw cliënt is ontevreden over de manier waarop u met hem of haar omgaat of communiceert. Of er is iets misgegaan in de behandeling waardoor zijn of haar gezondheid in gevaar komt.

U weet dat of voelt dat, maar u weet niet goed hoe hiermee om te gaan. U en uw cliënt hebben er belang bij dat dit zo snel mogelijk, en voor beiden zo prettig mogelijk, wordt opgelost. Dan hoeft het immers niet te escaleren tot een klacht of geschil.

Voor cliënt en zorgverlener

Wij helpen graag het probleem op te lossen.

In deze klachtenregeling wordt stap voor stap beschreven wat u als cliënt kunt doen, wat u als zorgaanbieder kunt doen en wat wij voor u kunnen doen om de onvrede weg te nemen (Fase 1) en, mocht dat niet lukken, cliënt en zorgverlener te begeleiden bij het zo snel en prettig mogelijk bereiken van een voor beiden aanvaardbare oplossing (Fase 2). Zodat er weer vertrouwen is en u met elkaar verder kunt. Mocht dat allemaal niet lukken, dan faciliteren wij een geschillencommissie.

Het gehele proces zoals dat in deze klachtenregeling wordt beschreven, tot en met de beslissing van de geschillencommissie, voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Elke zorgverlener die deze klachtenregeling hanteert is verplicht zich daaraan te houden en zijn cliënten hiervan in kennis te stellen. Doet hij dit niet, dan kan de cliënt daarover een geschil indienen bij de geschillencommissie.

Aangesloten zorgverleners

Bedrijfsnaam KvK nummer
Ami-Care81791925
L Frederico Obregon55919987
Aviva Clinics77162676
Zuster Marit67595545
Orthopedagogiek Praktijk Jamie Sluijs81461178
Care by Farah73512141
Priscilla Nursing Work76940098
Jady thuiszorg73511692
LaLoba.nl67556515
Pro Faktoor Zorg B.V.71354689
Lady Service28054927
eMJe BV, elastische kousen en borstprothesen22061137
Pieternel Lingerie & Mammacare specialist Deurne69699356
Mammacare Speciaalzaak Ankie: Care 4 You50321218
MammaCare Lingerie & Borstprotheses65730674
Past-elle Lingerie1677828
MA-CARE Roermond14092529
Thuishulp in Gelderland B.V.66817803
Nederlandse Vereniging Mamma Care Zorg (NVMCZ)82035539
Tending Team bv 69198268
Berkel-B09091644
Vrouwenpoli Boxmeer53764013
Medipro B.V.17281895
Mondzorg Support64735109
Coach-Point24493611
Eddee SAMEN62435760

Wij helpen u graag!

Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie, klachtencommissie Jeugdwet of dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

  • Snel geholpen
  • Persoonlijk contact

Korting voor onze leden

Exclusief voor de leden van Erisietsmisgegaan.nl bieden wij extra service en voordelen in samenwerking met onze partners

  • Snel besparen
  • Betrouwbare partners