De manier waarop je als zorgprofessional omgaat met een klacht is belangrijk. Waarom? Omdat we natuurlijk het beste met onze cliƫnten voor hebben!
Maar waarom nog meer?
Waarom vind jij het belangrijk dat een klacht goed wordt afgehandeld?
De manier waarop je als zorgprofessional omgaat met een klacht is belangrijk. Waarom? Omdat we natuurlijk het beste met onze cliƫnten voor hebben!
Maar waarom nog meer?
Waarom vind jij het belangrijk dat een klacht goed wordt afgehandeld?
Je wilt onvrede zo snel mogelijk wegnemen. Maar het beste met je cliƫnt voor hebben is soms niet genoeg. Het kan zijn dat je het niet eens bent met de cliƫnt of dat de cliƫnt niet met jou wil meedenken.
Waarom is het dan nog steeds belangrijk om een klacht goed af te handelen?
Kortgezegd: een klacht goed afhandelen doe je niet alleen voor jouw cliĆ«nt. Je doet het ook voor jezelf. Wanneer je jouw eigen āwaaromā weet kun je beter reageren op een klacht. Ook wanneer je deze liever links laat liggen.
Als je weet waarom je iets doet, gaat het je vaak makkelijker af. Om je te helpen hebben we hieronder 5 redenen opgesomd waarom het belangrijk is voor zorgverleners om klachten goed af te handelen.
Wat zou jij willen toevoegen aan deze lijst?
We hebben het beste met onze cliƫnten voor, maar soms heb je meer nodig om een klacht goed af te handelen.
Door je eigen āwaaromā duidelijk voor jezelf te hebben, kun je beter omgaan met onvrede en sneller vertrouwen herstellen.
Vind jij het belangrijk om een klacht goed af te handelen? Lees meer over het Extra pakket en meld je aan voor ons lidmaatschap.
Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie Wkkgz, klachtencommissie Jeugdwet of dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Exclusief voor de leden van Erisietsmisgegaan.nl bieden wij extra service en voordelen in samenwerking met onze partners