Wat maakt ons Extra pakket zo extra?

Zet die extra stap!

Naast ons Basis pakket bieden we nu ook het Extra pakket aan. Net zoals bij het Basis pakket kun je als ‘Extra’ lid gebruik maken van onze klachtenregeling, klachtenfunctionaris en geschillen- of klachtencommissie.

Maar wat is er dan zo extra aan dit pakket?

Extra! Extra!

Zoals de naam al doet denken: je krijgt nog veel meer! Naast de diensten van het Basis pakket, krijg je bij het Extra pakket ook nog een certificaat, verbeterplan én kun je veilig (bijna) incidenten melden.

Je voldoet met het Extra pakket niet alleen aan de Wkkgz klachteneisen, maar ook aan de andere belangrijkste verplichtingen.

Lidmaatschap op dit pakket draagt daarnaast bij aan het verkrijgen van een Kiwa-certificaat.

Waarom hebben we een Extra pakket gemaakt? Simpel: we willen zorgverleners helpen om fouten te voorkomen.

Waarom een Extra pakket?

Ons Basis pakket omvat alles wat een zorgverlener nodig kan hebben om een klacht goed af te handelen. Waarom hebben we er dan toch voor gekozen om onze dienstverlening uit te breiden?

Het antwoord is simpel: jullie.

Op basis van jullie feedback zijn we rond de tafel gaan zitten. Met deze uitbreiding hopen we zorgverleners verder te kunnen assisteren om onvrede te verhelpen en (herhaling) van fouten te voorkomen.

3 Redenen om te kiezen voor het Extra pakket

Naast dat je met het Extra pakket voldoet aan de belangrijkste verplichtingen van de Wkkgz, zijn hier nog 3 extra redenen waarom je voor dit pakket wilt kiezen:

  1. Ons Extra pakket draagt bij aan het creëren van vertrouwen. Zowel bij cliënten als nieuwe opdrachtgevers en/of samenwerkingen. Dankzij het officiële certificaat, dat je zelf kunt uitprinten en inlijsten, weet iedereen in één opslag dat jij kwalitatieve zorg belangrijk vindt.
  2. Eenvoudig en toegankelijk, ook wanneer er iets misgaat. Centraal staat het leren van misstappen en verbeteren van de zorg. In plaats van 60 kantjes te moeten schrijven, leggen wij de focus op actie. Dat betekent een makkelijk en overzichtelijk verbeterplan dat snel toegepast kan worden.
  3. Schade tijdens de zorgverlening voorkomen, niet alleen extern maar ook intern. Dankzij onze VIM regeling (Veilig Incidenten Melden) kan ieder incident veilig gemeld worden en risico’s op tijd in kaart worden gebracht.

 

Als ‘Extra’ lid laat je dus zien dat je extra goed je best doet om onvrede te verhelpen en altijd kwalitatieve zorg te leveren.

Meld je nu aan!

Ons Extra pakket bevat alle voordelen van het Basis pakket plus een certificaat, verbeterplan en het veilig melden van (bijna) incidenten.

Met dit pakket voldoe je aan de belangrijkste verplichtingen van de Wkkgz. Daarnaast is het makkelijk in gebruik en creëert het extra vertrouwen in jouw zorgverlening.

Wil jij ook gebruik maken van ons Extra pakket? Dat kan! Meld je aan als lid of upgrade jouw pakket via je persoonlijke dashboard.

Wij helpen u graag!

Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie Wkkgz, klachtencommissie Jeugdwet of dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

  • Snel geholpen
  • Persoonlijk contact

Korting voor onze leden

Exclusief voor de leden van Erisietsmisgegaan.nl bieden wij extra service en voordelen in samenwerking met onze partners

  • Snel besparen
  • Betrouwbare partners