Aangesloten bij Erisietsmisgegaan.nl

U bent cliënt

U ontvangt zorg van een zorgverlener. Hiermee bedoelen we iemand die beroepsmatig zorg verleent, niet een mantelzorger.

Om wat voor reden dan ook voelt u zich niet goed of niet prettig behandeld. Dat kan zijn omdat u vindt dat de zorgverlener in de relatie met u geen respect toont. Hij of zij komt bijvoorbeeld de afspraken niet na. Maar het kan ook zijn dat er iets is misgegaan in de behandeling. U krijgt bijvoorbeeld niet de juiste medicijnen, waardoor uw gezondheid in gevaar komt. En alles daartussenin.

U bent zorgverlener

U levert beroepsmatig zorg.

Uw cliënt is ontevreden over de manier waarop u met hem of haar omgaat of communiceert. Of er is iets misgegaan in de behandeling waardoor zijn of haar gezondheid in gevaar komt.

U weet dat of voelt dat, maar u weet niet goed hoe hiermee om te gaan. U en uw cliënt hebben er belang bij dat dit zo snel mogelijk, en voor beiden zo prettig mogelijk, wordt opgelost. Dan hoeft het immers niet te escaleren tot een klacht of geschil.

Voor cliënt en zorgverlener

Wij helpen graag het probleem op te lossen.

In deze klachtenregeling wordt stap voor stap beschreven wat u als cliënt kunt doen, wat u als zorgaanbieder kunt doen en wat wij voor u kunnen doen om de onvrede weg te nemen (Fase 1) en, mocht dat niet lukken, cliënt en zorgverlener te begeleiden bij het zo snel en prettig mogelijk bereiken van een voor beiden aanvaardbare oplossing (Fase 2). Zodat er weer vertrouwen is en u met elkaar verder kunt. Mocht dat allemaal niet lukken, dan faciliteren wij een geschillencommissie.

Het gehele proces zoals dat in deze klachtenregeling wordt beschreven, tot en met de beslissing van de geschillencommissie, voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Elke zorgverlener die deze klachtenregeling hanteert is verplicht zich daaraan te houden en zijn cliënten hiervan in kennis te stellen. Doet hij dit niet, dan kan de cliënt daarover een geschil indienen bij de geschillencommissie.

Aangesloten zorgverleners

Bedrijfsnaam KvK nummer
Mondzorg Dogterom BV24480928
Tandartspraktijk Prinsen Mierlo BV83377786
Restyle Your Smile B.V.82016208
Tandheelkundig Centrum Nijeveen BV83144315
Tandartspraktijk Willemsplein BV62134701
Restyle Your Smile Amsterdam BV82375313
Tandartsenpraktijk Wouter Sluis BV61929239
Max Dental Center B.V. 54130670
Tandartsenpraktijk T.G. Kho B.V.55390021
Ottens Tandartsenpraktijk B.V. 33210496
Orthdam B.V. (Orthodontiepraktijk Swart)33200108
Centrum voor Tandheelkunde De Kleine B.V. (Oldenzaal/Denekamp)66817161
Tandmeester B.V. (Adding Praktijk voor Tandheelkunde)01078498
Tandartspraktijk Waalwijk B.V. (Tandheelkundig Centrum Tuyl)71430792
Tandarts Meppel B.V.64387836
Tandarts Oldebroek B.V.60519282
Tandarts Smidsvuur B.V.59314451
Tandarts Middenhoven B.V.59314737
Tandarts Rooker Genemuiden B.V.59323949
Tandarts Rooker Kampen B.V.08173480
Salland Tandtechniek B.V. (DGI/De Maten)57861609
NKDC B.V.51692759
Facilitair Bedrijf Welldent B.V.32103554
Tandartspraktijk Elst B.V.64915344
CDC Complete Tandzorg B.V.37119230
Good perspective93355467

Wij helpen u graag!

Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie Wkkgz, klachtencommissie Jeugdwet of dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

  • Snel geholpen
  • Persoonlijk contact

Korting voor onze leden

Exclusief voor de leden van Erisietsmisgegaan.nl bieden wij extra service en voordelen in samenwerking met onze partners

  • Snel besparen
  • Betrouwbare partners