Aangesloten bij Erisietsmisgegaan.nl
U bent cliënt
U ontvangt zorg van een zorgverlener. Hiermee bedoelen we iemand die beroepsmatig zorg verleent, niet een mantelzorger.
Om wat voor reden dan ook voelt u zich niet goed of niet prettig behandeld. Dat kan zijn omdat u vindt dat de zorgverlener in de relatie met u geen respect toont. Hij of zij komt bijvoorbeeld de afspraken niet na. Maar het kan ook zijn dat er iets is misgegaan in de behandeling. U krijgt bijvoorbeeld niet de juiste medicijnen, waardoor uw gezondheid in gevaar komt. En alles daartussenin.
U bent zorgverlener
U levert beroepsmatig zorg.
Uw cliënt is ontevreden over de manier waarop u met hem of haar omgaat of communiceert. Of er is iets misgegaan in de behandeling waardoor zijn of haar gezondheid in gevaar komt.
U weet dat of voelt dat, maar u weet niet goed hoe hiermee om te gaan. U en uw cliënt hebben er belang bij dat dit zo snel mogelijk, en voor beiden zo prettig mogelijk, wordt opgelost. Dan hoeft het immers niet te escaleren tot een klacht of geschil.
Voor cliënt en zorgverlener
Wij helpen graag het probleem op te lossen.
In deze klachtenregeling wordt stap voor stap beschreven wat u als cliënt kunt doen, wat u als zorgaanbieder kunt doen en wat wij voor u kunnen doen om de onvrede weg te nemen (Fase 1) en, mocht dat niet lukken, cliënt en zorgverlener te begeleiden bij het zo snel en prettig mogelijk bereiken van een voor beiden aanvaardbare oplossing (Fase 2). Zodat er weer vertrouwen is en u met elkaar verder kunt. Mocht dat allemaal niet lukken, dan faciliteren wij een geschillencommissie.
Het gehele proces zoals dat in deze klachtenregeling wordt beschreven, tot en met de beslissing van de geschillencommissie, voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Elke zorgverlener die deze klachtenregeling hanteert is verplicht zich daaraan te houden en zijn cliënten hiervan in kennis te stellen. Doet hij dit niet, dan kan de cliënt daarover een geschil indienen bij de geschillencommissie.
Aangesloten zorgverleners
Bedrijfsnaam | KvK nummer | Maylee | 85657352 | SMC Tilburg | 17262246 | MedicalClinic | 85814105 | KHulpverlening | 85737496 | Amenda cairo | 74929631 | Allergologie kliniek Zwolle | 89045157 | DuindoornThuiszorg | 90176405 | Ardi Zorgt | 90219783 | Nienke Zantman Psychologie en coaching | 84056185 | Kenn Gootjes | 90151046 | Vloet Mondzorg | 89891325 | Esther zorgt | 86276778 | Flourish Care | 86484788 | Laura Huibers zorg | 86382810 | Carebybrito | 86181890 | Zorg op zijn best | 67272401 | Laura Huibers Zorg | 86382810 | Ws zorg | 64522431 | Socialwork by Rosh | 85685135 | Sefa zorgt | 78749654 | Zuster Romy | 86473166 | Merjam nanny service | 90326741 | Senyurt care | 84751819 | Lay-CareConnect | 90271106 | BabinaCare | 80435149 | Jordey Zorgt | 64194558 |
---|
Wij helpen u graag!
Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie Wkkgz, klachtencommissie Jeugdwet of dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
- Snel geholpen
- Persoonlijk contact
Korting voor onze leden
Exclusief voor de leden van Erisietsmisgegaan.nl bieden wij extra service en voordelen in samenwerking met onze partners
- Snel besparen
- Betrouwbare partners