Opzegtermijn verlengd naar 2 maanden per 1 augustus 2024

We hebben goed nieuws over onze opzegtermijn! Vanaf 1 augustus 2024 verlengen we deze naar 2 maanden. Dit betekent dat je ruim op tijd op de hoogte wordt gebracht van de afloop van je abonnement, zodat je tijdig actie kunt ondernemen.

Hoe werkt dit?

  • 60 dagen voor het einde van je contract: Je ontvangt een e-mail waarin staat dat je abonnement over 2 maanden afloopt en automatisch verlengd zal worden.
  • 40 dagen voor het einde van je contract: Je ontvangt een herinneringsmail waarin staat dat we binnen 10 dagen gaan incasseren.
  • 30 tot 40 dagen voor het einde van je contract: De incasso vindt plaats. Na betaling ontvang je direct een nieuw contract in je mailbox, dat ingaat vanaf de einddatum van je vorige contract. Je betaalt dus nog steeds voor een heel jaar, niet voor 11 maanden.

Opzeggen kan alleen per e-mail via info@erisietsmisgegaan.nl.

Deze wijziging komt voort uit jullie feedback en omdat we vaak de vraag kregen of we ervoor konden zorgen dat we de contracten eerder bij onze leden konden krijgen. Zo voldoe je ruim op tijd aan de klachteneisen van de Wkkgz en/of de Jeugdwet, en aan de eisen van je opdrachtgever.

We hopen dat dit bijdraagt aan een soepele ervaring voor al onze leden.

Wij helpen u graag!

Wilt u meer informatie over onze klachtenregeling, geschillencommissie Wkkgz, klachtencommissie Jeugdwet of dienstverlening?
Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

  • Snel geholpen
  • Persoonlijk contact

Korting voor onze leden

Exclusief voor de leden van Erisietsmisgegaan.nl bieden wij extra service en voordelen in samenwerking met onze partners

  • Snel besparen
  • Betrouwbare partners